Menu

მაგისტრატურა- BRAND DESIGN AND MANAGEMENT: FOOD WINE AND TOURISM

 
IED წამყვანი იტალიური დიზაინის, მოდისა და მენეჯმენტის სკოლა გთავაზობთ სამაგისტრო პროგრამას: 
 
BRAND DESIGN AND MANAGEMENT: FOOD WINE AND TOURISM
 
კურსის საერთო მიზანია სტუდენტები გარდაქმნას პროფესიონალებად რომლებსაც შესაბამისი კვალიფიკაცია და მართვის ინოვაციური მიდგომა ექნებათ ტურიზმის, კვების და სასმელების სექტორში, მასპინძლობის ინდუსტრიაში. პროგრამის შემადგენელი კურსები რომლებიც დამყარებულია ბრენდზე, დიზაინსა და მენეჯმენტზე  და ასევე “კეთებით სწავლების” მიდგომა სტუდენტებს აძლევს შესაბამის ცოდნასა და გამოცდილებას დაიკავონ მენეჯერული პოზიციები ამ სწრაფად მზარდ ინდუსტრიაში. 
სფეროებში ტურიზმის, სტუმართმოყვარეობა, საკვები და ღვინო მომსახურება.
სამაგისტრო მთავარი მიზანია, ხელი შეუწყოს პროფესიული პრო ეფექტურობისა განხორციელების აქტიური მიდგომა ეფუძნება "სწავლის საქმე", რომ blends ექსპერტიზა და მოსმენის უნარ-ჩვევების ორივე პრაქტიკული და თეორიული მეთოდები დაკავშირებული "დიზაინი აზროვნება". ჩვენი მიზანია, მოვამზადოთ სტრატეგია და კომუნიკაციის ექსპერტები პირადობის შენობა და ღირებულებების დაკავშირებული ბრენდების საკვები, ღვინო და ტურიზმის ინდუსტრიაში. კურსის განმავლობაში ინდუსტრიის პროფესიონალები გამართავენ მასტერკლაასებს ბრენდის დიზაინისა და მართვის შესახებ ტურიზმის კვებისა და ღვინის ბიზნესში. 
სამაგისტრო პროგრამა მიმდინარეობს უნივერსიტეტის ფლორენციის ან ბარსელონის კამპუსში, 2 ქალაქში, რომელებშიც ტურიზმის, სარესტორნო ბიზნესისა და ღვინის ბიზნესის განვითარების ხარისხი საერთაშორისო დონეზეა აღიარებული . 
 
ფლორენციის კამპუსში უნივერსიტეტი გთავაზობთ შემდეგ მოდულებს: 
• MARKETING
⇒ ეს მოდული მოგცემთ გარკვეულ ცოდნას ეკონომიკურ მოდელებზე, მარკეტინგულ ინსტრუმენტებსა და კულტურაზე, როგორც ეკონომიკური განვითარების აქტივზე. . 
• BRAND AND COMMUNICATION
ეს მოდული გასწავლით თუ როგორ გამოიყენოთ ის პოტენციალი, რომელსაც გთავაზობთ ახალი საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები, რათა განავთაროთ სოციალური მარკეტინგ კამპანია სპეციფიური საკომუნიკაციო და სარეკლამო საშუალებების გამოყენების გზით ჯვარედინი მედიის პრონციპებზე დაყრდნობით. 
• EVENTS & PR: FOOD WINE AND TOURISM
⇒ ამ მოდულში პროგრამა ფოკუსირებულია კომუნიკაციის ჯაჭვის ანალიზზე, ღონისძიებების ტიპოლოგიაზე,  პრესსამსახურების,ფოტოგრაფების,  საზოგადებასთან ურთიერთობის სამსახურის როლზე. მოდული მოიცავს შემდეგ ერთეულებს: სარეკლამო სტრატეგია, პრესსამსახური, გრაფიკული საშუელებები, ბაზრობებისა და გამოფენების მენეჯმენტი, ტენდენციის პროგნოზირება და ციფრული სტრატეგიები
 
ბარრსელონის კამპუსში უნივერსიტეტი გთავაზობთ შემდეგ მოდულებს: 
• DESIGN THINKING AND PROJECT MANAGEMENT 
⇒ ამ მოდულში აქცენტი კეთდება ტურიზმისა და მასპინძლობის, საკვებისა და ღვინის ბიზნესის პროდუქტებზე ფიქრისა და დიზაინის შექმნის პროცესში სხვადასხვა  ტექნიკისა და მეთოდოლოგიის გამოყენებაზე.  სხვადასხვა პროექტებსა და პრობლემებზე მუშაობით საზღვრებს მიღმა ფიქრზე და ახალი თემების აღმოჩენაზე.
• SERVICE DESIGN
⇒ ამ მოდულში სტუდენტები შეიძენენ და დახვეწენ ყველა საჭირო უნარს, რომელიც საჭიროა  სასტუმროებსა და რესტორნებში სერვისის წარმატებით სამართავად. ასევე გაეცნობიან და შეიმუშავებენ სერვისებს, რომლებიც საჭიროა თითოეული აქტივობისთვის.
 
პროფესიული შესაძლებლობები:
ტურიზმის, საკვებისა და  ღვინის მენეჯერი.
ბრენდ მენეჯერი
ტურიზმის მენეჯერი
სერვისის დიზაინერი ტურიზმის, საკვებისა და ღვინისთვის
ივენთ მენეჯერი
პრესასთან დასაზოგადოებასთან ურთეიერთობის მენეჯერი
 
მისაღები მოთხოვნები:
1. ბაკალავრის დიპლომი და ქულების ამონაწერი.
2. IELTS 5.5/ TOEFL 61/ FCE (C)/ უნივერსიტეტის ინგლისური ენის შიდა გამოცდის ჩაბარება შეგიძლიათ ჩვენს ოფისში. 
3. სამოტივაციო წერილი
4. CV
 
• სწავლის დაწყების თარიღი: მარტი, 2017
• სწავლის ხანგრძლივობა: 11 თვე
• სწავლის ღირებულება : 18,900 ევრო
 
უნივერსიტეტი გაძლევთ შანსს მოიპოვოთ 50 % იანი დაფინანსება. დაფინანსება აპლიკანტთა შედეგებზე იქნება დამოკიდებული. ჩარიცხასთან ერთად დაფინანსების მოპოვებისთვის საბუთების გაგზავნის ბოლო ვადაა 23 დეკემბერი.